środa, 29 maja 2013

TGR2 - problem z wypadającym magazynkiem - rozważania teoretyczne :)

 
Magazine Catch/Release Assembly - czyli mechanizm zwalniania magazynka.
Wg opinii użytkowników markera TGR2, magazynek wyskakuje z gniazda, nawet przy lekkim dotknięciu. Tak sobie podumałem nad tym problemem. Zajrzałem na stronę producenta, znalazłem tam rysunek mechanizmu. Doszedłem do wniosku że rozwiązaniem problemu, może być zastosowanie silniejszej sprężyny. Tzn takiej która nie podda się przypadkowemu dotknięciu. Moje rozważania są czysto teoretyczne. Czy ten patent zadziała sprawdzić to mogą jedynie posiadacze markera TGR2.

Drugim wydumanym pomysłem, jest zaślepienie z jednej strony przycisku zwalniacza. Zasugerowałem się tu propozycją zwrócenia uwagi producentowi, na ten problem. Jest to sugestia dla tych co już mają marker z dwustronnym zwalniaczem. Ja jako prawo ręczny, zaślepił bym po lewej stronie. Zasadniczo, marker jeśli już dotyka mnie lub oporządzenia to głównie lewą stroną. Mając zaślepiony zwalniacz, problem przypadkowego wypadnięcia magazynka znacznie ograniczamy.

Jaki już pisałem to była teoria i do tego na sucho, bez markera ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz